Wednesday, November 24, 2010

NGIDAM STRAWBERRY CHOCOLATE..!! ;p

perrrgghhh bukak google image, search strawberry chocolate, terliur beb!! nampak sedap je. dengan warna merah menyala strawberry, warna coklat pekatnye coklat yang cair lagi manis. bayangkan rasa strawberry yang masam2 manis tu di celup dengan rasa lemak coklat, perrggghh!! terangkat..!! hahahaha

dah ngidam2 ni, mungkin rezeki aku lah agaknya, masa aku kat rumah sewa aku kat bangi ni, aku pergi lah dapur nak minum air, then aku bukak freezer, aku nampak sekotak strawberry coklat. tapi aku takde lah nak ambik, mungkin tu budak rumah aku punya, kawan sebilik aku cakap strawberry chocolate tu akak kat rumah aku tu punya, akak tu baru balik dari cameron highlands. aku dengan hampanya tutup lah freezer tuh lambat2 sambil pandang kotak strawberry chocolate tu. :(

malam semalam (23/11/2010), aku online facebook kat ruang tamu sambil borak2 dengan kawan sebilik aku ni, TIBA2!!! akak kat rumah aku tu cakap, 'eh, u all kalau nak mkn strawberry coklat ni mkn lah, sy saje je beli', PERRGGGHH!!! menusuk beb!!! tapi aku takde lah batak sangat depan die. dah sebok2 online, aku lupa plak nak mkn strawberry coklat tu malam tadi. takpe lah, balik keje ni aku terus masuk dapur and rembat strawberry coklat tuh, YUMMYYYYYYY...!!! ;P

ni aku ade la upload gambar strawberry chocolate tu, tp gambar ni aku cilok kat google image, huhuhuhu

terliur tak??? huhuhhu

macam ni lah rupe starwberry coklat dalam freezer kat rumah aku tu

agak2 birthday aku bulan january nanti aku dapat tak kek macam ni..?? uhuk :'(

0 ulasan: