Saturday, December 18, 2010

APA NAMA SEBENAR CIK CUMY???

ramai yang tanye aku pe name sebenar aku. bile ada orang tanye name sebenar aku , jawapan aku mesti sama .. 'jumpe dulu baru sy bagitahu nama sebenar sy'. tp ade je yang dah jumpe aku , aku terlupe nak bagitahu nama sebenar aku , orang tu pon tak tanye aku pun lupe la . hihihi. aku bukan tak bangga dengan nama yang parent aku bagi , lagi2 nama ni arwah bapak aku yang bagi , tapi bagi aku nama ni agak private , ada sebab tersendiri kenapa aku rahsiakan nama sebenar aku. ape sebabnye aku tak boleh lah nak bagitahu korang, hehek.

asal name CUMY ni pun dari jelly sumi tuh , nak jadi sedap .. s tukar jadi c ... so jadilah CUMY. dalam bahase indonesia , cumi adalah sotong. sebutan je sama , ejaan lain.

adalah sorang kawan aku ni nak tau sangat nama sebenar aku , sampaikan die reka nama aku , yang ade sebutan CUMY , korang nak tau tak ape name yang die reka tu??? haa tengok kat bawah ni ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

1) CUMYON BINTI HAZELI - melayu

2) KUZICUMYTO HAZELIKATO - jepun

3) CUMYANDY A/P HAZELINGAM - indian

4) SRI CUMYNANG HAZELINGSIH - tak pasti lak name dari negara mane, huhuhuhu

5) SERI CUMYLASARI HAZELINAWATI SEPTIAWAN - jawa

6) CUMYLAH DEWI SUHARTO - indonesia


hahahhaha. dalam banyak2 name yang die bagi ni, SERI CUMYLASARI HAZELINAWATI SEPTIAWAN yang memikat hati aku, hihik. lau akad nikah ni , mahu 36 kali lafaz , berpeluh2 pengantin nak akad, hahahaha.

nak tahu sape yang bagi name2 pelik ni kat aku , ha ni dia orang yang bertanggungjawab meletakkan nama pelik kat aku , kawan aku, hahak

0 ulasan: