Friday, December 10, 2010

PEMANDU BAS TERLAMPAU...

bile di ingat2 balik , aku mesti tergelak sorang2 . alaa bukan lawak ape pon , tapi aku tak sangka lah yang benda ni berlaku and first time berlaku depan mata aku walaupon aku tak nampak apa yang berlaku tapi aku tahu apa yang berlaku.

kejadian berlaku masa aku dengan Yaya balik dari office. kitorang ni takde transport sendiri , so bas mini dengan teksi lah yang jadi transport kitorang setiap hari pergi kerja and balik kerja (praktikal).

lepas dah naik teksi dari pusat bandar bangi , kitorang turun kat seksyen 1 untuk ambil bas mini plak. bermula lah kisahnya....... al-kisaaaaahhhhh.... taiiiiiibbbb... hahahaha.
sampai kat seksyen 1 , kitorang pon turun dari teksi ... then kitorang nak naik bas , kat situ banyak bas , tapi bas2 tu tunggu turn yang mane kena jalan dulu. so kitorang tanye kat sorang pemandu bas ni, nak naik bas yang mane . pastu die tunjuk bas yang kat belakang. dalam bas tu ade orang , ade pemandu bas tu lah. bile pakcik tu panggil pemandu bas (ade dua orang ) yang dalam bas tu die buat tak tahu je , pastu pakcik tu pergi kat bas tu and bagitahu yang ade orang nak naik . then dua orang pemandu bas tu pon keluar lah , mase sorang tu tengah selisih dengan aku , die tak pakai baju and die tengah lap mulot die , then bile aku dah naik bas plak yang lagi sorang ni terus pergi kat seat bas belakang sekali betolkan seluar die and pakai tali pinggang. SO KAT SINI KORANG DAPAT TANGKAP TAK APE YANG AKU NAK BAGITAHU SEBENARNYE NI???? hahahahahaha.... think think

10 ulasan:

Ogy said...

sbb otak mama tangkas berpikir ari ni...maka mama dpt tangkap apa yg cik cumy maksudkan...heheehehe

cikcumy said...

wakakakakkaa mama, bgus2, dah tau jgn mention, diam2 jek smpan lam slimut. ekekekekekkekek

Mohamadazhan.com said...

gila, dlm bus pun jadi.ish3.hehe.rosak2.

cikcumy said...

taw xpe, seb bek ktorang x g teros masuk lam bas tu, lau x npk sgalenye

gurl-gurl said...

hahahahaha...
sengal la ko nie mok.....

cikcumy said...

wakakakakkakaka cter seyes ni..!! tarak tipu punyeee hahahahha

NS said...

melampau sungguh pakcik pakcik tu!!
hahaha

HaN WarreN said...

perghhh gile babeng diaorang ni..dalam bas pun leh layan....huhuhuhu

econpolics said...

eerrkkk xkan gay wei???

kalo gay,,sah celaka nye jantan

cikcumy said...

sah2 la gay weyh...!!! aku x sebut girl pon lam entry nih, huhuhuhuhuu