Sunday, December 19, 2010

SAPE YANG PERMAINKAN SAPE???

dalam dunia couple ni kalau kite tenguk sudah semestinye ade gaduh2.. lepas dah bergaduh mule lah kat facebook mengadu hati terluka , mulelah si perempuan meluahkan perasaan ' sampai hati mempermainkan perasaan setelah kau melontarkan janji palsu ', perghhh!!! ayat aku ke ayat sape sebenarnye ni? hahaha no komen. so!! sape yang permainkan sape sebenarnye ni? bile di soalkan persoalan ni , yang lelaki salahkan perempuan , yang perempuan pulak salahkan lelaki. hakikatnye bile di teliti balik , lelaki ke perempuan ke sama saje. aku selalu terpikir , manusia2 di luar sana mempunyai pasangan adakah kerana keperluan atau menunjuk2 atau untuk kesenangan. aku yakin , ketige2 ni mesti ade. ada yang couple untuk suke2 , tanpa ada komitmen. tapi berbaloi ke? bagi aku tak berbaloi. couple takde komitnen , buang masa , buang tenaga , buang duit , buang airmata. hahaha macam dah lari topik je ni.

persoalan yang bermain dalam fikiran aku sekarang ni , KENAPA HENDAK BER-COUPLE TAPI LEPAS BEBERAPE HARI COUPLE HUBUNGAN DAH KACAU BILAU? kalau taknak couple , kalau memang takde hati lagi dari awal , kenapa declare??? so lelaki2 and perempuan2 di luar sana ... fikir masak-masak sebelum memulakan perhubungan. dan lagi satu ingat pegangan aku yang satu ni , SELAGI TAK TAHU APA ITU CINTA , SELAGI TIADA RASE ANEH DI DALAM HATI SAAT BERTENTANGAN MATA DENGAN SESEORANG , USAHLAH BER - COUPLE. :)

2 ulasan:

is44c said...

haha,aku nyampah tol klu de org wt status cmtuh..wat nyemak je kt feed aku :P

cikcumy said...

aakakakkakakakaka tau xpe, aku pon same, huhuhu